د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

برگزاری مسابقات بین المللی “رالی خانوادگی” در ایران و کشور های همسایه

کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی کشور از تصمیم خود مبنی بر برگزاری مسابقات رالی تور گردشگری خانوادگی بین‌المللی خبر داده است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی در آستانه آغاز فصل تابستان، رالی تور گردشگری خانوادگی بین‌المللی کمپر و کاروان‌ها را در مسیر ایران- ارمنستان- گرجستان- ترکیه، برگزار می‌کند.

این رالی تور با حضور ۳۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان از سراسر کشور و طی مراسمی از سوی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی در مجموعه فرهنگی گردشگری اراضی عباس‌آباد در تهران، آغاز می‌شود.

در این رویداد بین‌المللی، شرکت کنندگان ضمن عبور از استان‌های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر خود بازدید می‌کنند و در ادامه، از مرز نوردوز، ایران را به مقصد کشور ارمنستان ترک خواهند کرد.

این خودروها طی سفر ۵۰ روزه خود از کشورهای ارمنستان، گرجستان و ترکیه عبور می‌کنند و در مسیر، جاذبه‌های بی‌شمار و منحصربه‌فرد و ظرفیت‌های ایران در حوزه صنعت گردشگری را به دیگر ملت‌ها معرفی می‌کنند.

ترویج سفرهای مسئولانه، معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در سطح بین‌المللی، توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق عموم جامعه به رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و ایجاد حس دوستی، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی میان ایران و کشورهای هم‌مرز، از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور بین‌المللی خودروهای کمپر و کاروان، است.

علاقه‌مندان به شرکت در فعالیت‌های اتومبیل‌رانی و آگاهی از برگزاری رویدادها، می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به نشانی www.taci.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *