پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳
مشهد

بهترین زمان سفر به مشهد مقدس

مشهد نگین استان خراسان رضوی که با جای دادن حرم رضوی هر ساله بسیاری از مردم را از هر گوشه جهان به سمت خود می کشد.برای اینکه بدانیم چه زمانی از لحاظ فصل و شلوغی برای سفر به مشهد مقدس مناسب است این مقاله را بخوانید.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ اگر شما هم با هر ملیتی به شهر مشهد حس نزدیکی خاص و ذهنیت مثبتی دارید این مقاله مخصوص شماست. شهر مشهد سال‌هاست که به خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) درون خود، به عنوان پربازدیدترین و البته محبوب‌ترین مقاصد گردشگری شناخته شده و افراد زیادی سالیانه هم برای زیارت و هم به عنوان تفریح به شهر مشهد می‌روند و حال و هوایی عوض می‌کنند.

شاید بارها به مشهد سفر کرده باشید اما احتمالا نمی‌دانید که در هر فصل، مشهد حال و هوای خاص خودش را دارد و در هر روزی یک طور متفاوت از گردشگران پذیرایی می‌کند. مثلا سفر به مشهد در مناسبت‌های خاص مانند ماه رمضان و یا ماه محرم کاملا با روزهای عادی فرق داشته و پر از ویژه برنامه‌های گوناگون است. البته این واقعیت را هم باید بدانید که در این مناسبت‌های خاص تقویم هم هزینه بلیط هواپیما گران‌تر شده و هم قیمت اقامتگاه و هتل در مشهد بالاتر می‌رود. با توجه به این که سفر در مواقع خاص به مشهد لذت خودش را دارد پیشنهاد می‌کنیم برای کنترل هزینه‌ها و مدیریت اقلام مورد نیاز سفر، با جستجوی ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد در سفرمارکت بهترین پرواز را به این شهر داشته باشید و پس از خرید بلیط هواپیما، برای اقامت خود در مشهد هتلی را از طریق سفرمارکت رزرو کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین فصل سفر به مشهد را با یکدیگر بررسی کنیم. اگر قصد دارید که یک سفر پر بار زیارتی و سیاحتی به مشهد داشته باشید تا انتهای این یادداشت ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

تغییر نام شهرستان بینالود به طرقبه شاندیز

راه اندازی اتوبوس گردشگری زیارت در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *