پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

تب حضور در جام جهانی برای ایرانیان سرد است

به گفته معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، تقاضا برای بلیط سفر هوایی به قطر روی سیستم‌ها مشهود نیست.

به گزارش توریسم اینترنشنال، بر اساس اعلام معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری،  تقاضا برای بلیط سفر هوایی به قطر روی سیستم‌ها مشهود نیست و به نظر می‌رسد هنوز تب حضور در جام جهانی داغ نشده است.

حسن خوشخو، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، گفته است که این سازمان برای پرواز از هر شهری که ایرلاین‌ها درخواست دهند، هیچ محدودیتی ندارد؛ بدین ترتیب، اگر شرکت هواپیمایی ایران‌ایر بخواهد از شهرهایی مانند اصفهان و تبریز هم پرواز به قطر داشته باشد، با آن‌ها همکاری می‌شود.

این در حالی است که مقصود اسعدی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، قبلا درباره نحوه سفر از کیش به قطر برای تماشای بازی‌های جام جهانی گفته بود: کیش از برنامه پروازی مستقیم به قطر حذف شده، اما همچنان امکان پروازهای شاتل از کیش به قطر وجود دارد. در صورت تقاضا به‌صورت محدود و با ۱۵۰ مسافر می‌توانیم هر یک ساعت یک پرواز به دوحه داشته باشیم؛ البته در حال حاضر، ترمینال خارجی این جزیره هم پاسخگوی دو هواپیمای هم‌زمان نیست و زیرساخت‌ها نیز آماده نشده است.

این در حالی است که پیش از این، سه شهر کیش، اصفهان و مشهد از برنامه‌های قطعی پرواز مستقیم از ایران به دوحه قطر حذف شده و لامرد به این پرواز‌ها اضافه شده بود.

به این ترتیب، تاکنون دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و قطر ایرویز از تاریخ ۲۸ آبان تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ مسئولیت مستقیم پروازها از مبدا تهران، شیراز، لار و لامرد به جام جهانی را بر عهده گرفته‌اند.

حالا به گفته معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، در صورت تقاضای گردشگران، در شهر‌های دیگر امکان ارائه پرواز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی/تصاویر

راهکار فدراسیون فوتبال برای کاهش هزینه سفر به جام جهانی/فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *