ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

تورهای قم گردی در ایام نوروز ۱۴۰۱ برگزار می شود

تورهای متنوع قم‌گردی نوروز ۱۴۰۱ با بهره‌مندی ازظرفیت آژانس‌های مسافرتی و سمن‌های گردشگری قم و با حضور راهنمایان تخصصی گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان قم از برگزاری تور‌های قم‌گردی در نوروز ۱۴۰۱ با حضور راهنمایان تخصصی گردشگری خبر داد.

مهدی نصر اصفهانی امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ گفت: تورهای متنوع قم‌گردی نوروز ۱۴۰۱ با بهره‌مندی ازظرفیت آژانس‌های مسافرتی و سمن‌های گردشگری قم و با حضور راهنمایان تخصصی گردشگری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای تورهای قم‌گردی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان افزود: تورهای قم‌گردی شامل طبیعت‌گردی، بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی، موزه‌ها و خانه موزه‌ها؛ کویرنوردی، گشت و گذار در تالاب‌ها، دریاچه نمک و کاروانسراهای تاریخی است.

معاون گردشگری استان قم در ادامه از راه‌اندازی سامانه تورهای گشت برای نام‌نویسی در تورهای قم‌گردی خبر داد و گفت: در این سامانه امکان دسترسی سریع، ایمن و ارزان به تمام جاذبه‌های گردشگری فراهم شده است تا مسافران با صرف زمان اندکی برای ثبت نام و تعیین مقصد، سفری به جاذبه گردشگری مورد درخواست خود داشته باشند.

نصر اصفهانی گفت: زائران، گردشگران و شهروندان قمی در ایام  نوروز می‌توانند  با مراجعه به نرم افزار تحت وب www.higasht.ir از خدمات گوناگون آن بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *