ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

توسعه ظرفیت های “گردشگری دفاع مقدس” در دهلران

فرماندار ویژه دهلران بر لزوم توسعه گردشگری دفاع مقدس در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،  لطیف صادقی عصر جمعه در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شرهانی اظهار کرد: شهرستان دهلران یکی از شهرهای مهم کشور است که در دوران دفاع مقدس مردمان این دیار و رزمندگان جانفشانی‌های زیادی برای دفاع از کیان ایران اسلامی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه عملیات‌های مختلفی در طول هشت سال دفاع مقدس در مرزهای این شهرستان انجام شده اینک ظرفیت‌های متعددی برای حضور و بازدید راهیان نور در مناطق عملیاتی وجود دارد که باید در این راستا جهادی وارد عمل شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان در کنار علم و دانش از موارد بسیار مهمی است که باید مورد توجه وزارت علوم و آموزش و پرورش قرار بگیرد.

صادقی ادامه داد: تقویت زیرساخت‌ها و توجه به امکانات رفاهی برای راهیان نور و زائرین یادمان شر هانی امری ضروری است و در این راستا متولیان و به ویژه ستاد راهیان نور کشور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید توجه ویژه ای به یادمان شهدای شرهانی داشته باشند.

وی به بازدید سالیانه ۲۰۰ هزار نفر از یاد مان شهدای شرهانی اشاره کرد و گفت: همه ادارات و نهادهای متولی باید تمهیدات لازم برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور در یادمان شهدای شرهانی اتخاذ کنند.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *