پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳

جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های گردشگری قزوین است

استاندار قزوین در آستانه برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی گفت:این جشنواره بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان به هموطنان است.

به گزارش توریسم اینترنشنال،محمد مهدی اعلایی روز سه شنبه در نشست هماهنگی دومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی افزود: جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی باید با محوریت مردم و تشکل های مردمی برگزار شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: گردشگری و میراث فرهنگی از مزیت های کمتر پرداخته شده قزوین است که باید با مناسبت سازی ها و برنامه ریزی شایسته بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه “اقتصاد توجه” واژه و مقوله جدیدی است که در آن می توان با توجه سازی،تمرکز و برجسته سازی ظرفیت ها، ارزش آفرینی و خلق ثروت کرد،گفت: جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی نیز در این قالب می گنجد.

اعلایی تاکید کرد: باید از ظرفیت چهره های شاخص،اثرگذار و برجسته قزوین و سلبریتی ها برای کمک به شناساندن ظرفیت های این دیار در بخش گردشگری و میراث فرهنگی استفاده شود و این مهم در خلال برگزاری جشنواره مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قزوین گفت: برای ارزش آفرینی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری قزوین نیازمند خلق چیز جدیدی نیستیم چرا که مملو از جاذبه و فرصت هستیم بلکه باید داشته های خود را به خوبی معرفی و مطرح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره هایی از جنس چندرسانه ای میراث فرهنگی که چهره های مطرح و شاخص فرهنگی و هنری در آن مشارکت دارند بدون شک می تواند در معرفی جاذبه های قزوین در سطح کلی و فراملی اثرگذار باشد.

دومین جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی ۲۸ تا ۳۰ آذر به میزبانی قزوین برگزار می شود.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۰ شهریور فرصت ارسال آثار را دارند.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی

http://www.ch-festival.mcth.ir مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *