ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

دعوت از فعالان گردشگری ایران برای شرکت در نمایشگاه فیتور اسپانیا

روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۲۴ در اسپانیا از تمامی فعالان حوزه گردشگری دعوت به شرکت در این نمایشگاه میکنیم.

به گزارش توریسم اینترنشنال، از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، چهل و چهارمین دوره از نمایشگاه فیتور از ۴ تا ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همزمان با روزهای آغازین سال نو میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار می شود.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، امسال نیز مأموریت دارد تا برای پانزدهمین سال، به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان صنعت گردشگری ایران در این رویداد بین‌المللی را فراهم کند.

بر این اساس دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، شرکت های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط با صنعت گردشگری که متقاضی حضور در نمایشگاه FITUR ۲۰۲۴ هستند، می توانند تا ۱۵ آذرماه به وب سایت نمایشگاه های کانون جهانگردی و اتومبیلرانی www.persiavisit.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۵۱۰۱۶۲-۰۲۱ تماس بگیرند.

نمایشگاه FITUR فضای تجاری مناسبی را برای حضور، گردهمایی و ملاقات های متعدد و مفید در اختیار آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه جهانی قرار می‌دهد و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا به‌شمار می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *