پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳
سواحل بوشهر

راه اندازی اسکله های گردشگری توریستی در سواحل بوشهر

فرماندار بوشهر با اشاره به ظرفیت های گردشگری بالایی که این استان دارد افزود: فعالیت هایی برای توسعه گردشگری در سواحل و مناطق شهری صورت گرفته است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ صالح رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت است اظهار داشت: در این راستا طرح‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت تکمیل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مختلف عمرانی و زیرساختی در بوشهر در حال اجرا است تصریح کرد: احداث دریاچه خلیج‌فارس ساخت فانوس دریایی، زیباسازی سواحل و محیط شهری مورد توجه ویژه شهرداری بوشهر است.

فرماندار بوشهر از تشکیل کمیته توسعه شهر بوشهر خبر داد و افزود: در این کمیته تخصصی طرح‌های عمرانی به‌صورت مستمر روند اجرایی آنها بررسی و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها ارائه می‌شود.

رحیمی توسعه طرح‌های گردشگری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: اسکله گردشگری توریستی یکی از برنامه و طرح‌های مهم شهر ساحلی بوشهر است که در این راستا اسکله‌های گردشگری در سواحل بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی توسعه زیرساخت‌های بندری را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: برای تکمیل طرح‌های مهم و با اولویت اعتبارات لازم مصوب شده که بر اساس برنامه زمانبندی اجرا و تکمیل می‌شود.

فرماندار بوشهر از راه‌اندازی شناور مسافری خارگ به بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۲ شناور در مسیر دریایی بوشهر – خارگ فعال است و به‌زودی شناور باربری با ظرفیت حمل خودرو در این مسیر راه‌اندازی می‌شود.

رحیمی با اشاره به اجرا طرح نهضت ملی مسکن گفت: سهم شهرهای بوشهر و خارگ سالانه یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی است که در شهر جدید عالی شهر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید:

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در بندرلنگه

ثبت جهانی هنر ساخت لنج در بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *