س٫ اردیبهشت ۲۵ام, ۱۴۰۳
فرودگاه قشم

راه اندازی پرواز قشم-دوحه به زودی

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی پرواز قشم ـ دوحه در آینده‌ای نزدیک برقرار خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،افشار فتح‌اللهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز با اشاره به ظرفیت‌های ویژه گردشگری این جزیره، اظهار داشت: موقعیت ویژه قشم، نزدیکی به محل برگزاری مسابقات جام جهانی و آب و هوای دلپذیر، این جزیره را آماده میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی جام جهانی ساخته است.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای اقامت در قطر برای رقابت‌های جام جهانی، تصریح کرد: در صورتی که هواداران تیم ملی ایران در قشم اقامت داشته باشند و در روزهایی که تیم ملی مسابقه دارد با پرواز رفت و برگشت عازم قطر شده و بازگردند، هزینه آنها یک سوم هزینه اقامت در قطر خواهد بود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: برای برقراری پرواز از جزیره قشم به قطر هماهنگی‌های در سطح بین‌المللی نیاز است و این هماهنگی‌ها در حال انجام می‌باشد و به زودی پرواز قشم دوحه برقرار می‌شود.

فتح‌الهی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه قشم در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، افزود: قشم به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های طبیعی در منطقه بی‌نظیر است و باید زیرساخت‌های گردشگری جزیره متناسب با این جاذبه‌های بکر توسعه پیدا کند که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به جنگل‌های حرا و ژئوپارک جهانی قشم به عنوان نخستین ژئوپارک خاورمیانه اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

از تهران تا کیش با ماشین چقدر راه است؟

آماده سازی کشتی های کروز برای حمل و نقل دریایی در جام جهانی قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *