ش. ژوئن 27th, 2026
کشمیر هند

رکورد گردشگری در کشمیر شکسته شد

با کاهش شیوع ویروس کرونا در تابستان، میزان رود گردشگران به شهر کشمیر با بیشترین میزان خود رو به رو شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ کشمیر که به بهشت آسیا شهرت دارد، در تابستان با فروکش کردن موج کرونا، رکورد گردشگری خود را زد.

به گفته دولت هند، بیش از 10 میلیون گردشگر تا جولای 2022 از دره کشمیر بازدید کردند. این حجم از گردشگر، خسارت‌های وارد شده در روزگار کرونایی را جبران کرده است.

این درحالی که در بسیاری از مناطق کشمیر، باری دیگر کرونا اوج گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بارش ماهی در هند هم زمان با وقوع باران های سیل آسا

ممنوعیت استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *