د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

قطعی گاز شهرک های خوش نشین و خالی از سکنه در نوشهر و چالوس

رئیس اداره گاز نوشهر و چالوس از قطع گاز شهرک های خوش نشین و خالی برای پایداری گاز مشترکان خانگی در منطقه خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛هژیر جوادی با اظهار اینکه تأمین گاز خانگی مشترکان در اولویت است از قطع گاز مصرفی اماکن گردشگری و شهرک‌های خوش نشین و بلااستفاده در نوشهر و چالوس خبر داد و افزود: تلاش برای پایدار بودن گاز شهرهای پول و کجور ادامه دارد.

وی با تاکید بر رعایت جدی مردم در مصرف گاز با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد مدیریت بحران به ریاست فرماندار منطقه با اشاره به افت فشار گاز در خطوط سراسری از اعمال مقررات و محدودیت‌های جدید در مصرف گاز افزود: قطع گاز مصرفی مجموعه‌های گردشگری و شهرک‌های خوش نشین و بلااستفاده و همچنین اماکن و ساخت و سازهای غیر مجاز در نوشهر و چالوس نیز توسط مأمورین گاز در حال انجام است تا با این اقدامات بتوان نسبت به مدیریت توزیع گاز مصرفی در شبکه خانگی اهتمام بیشتری داشت.

رئیس گاز نوشهر و چالوس از مردم خواست به طور ویژه در مصرف گاز همکاری کنند تا بتوان از این بحران عبور کرد.

وی در خصوص تأمین گاز سی ان جی شهرهای کوهستانی پول و کجور پیش بینی کرد تا ساعاتی دیگر ممکن است دچار اختلال شود ولی تلاش می‌شود به خاطر بعد مسافت از جایگاه سی ان جی شهرهای اطراف عملیات بارگیری گاز صورت بگیرد و به سرعت در جایگاه‌های سی ان جی شهرهای پول و کجور تخلیه شود.

جوادی گفت: با این همه از ساکنان شهرهای پول و کجور درخواست می‌شود در این مدت در صورت امکان به مناطق پایین دست نوشهر مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

سرما و بحران گاز موزه‌های ۱۶ استان را تعطیل کرد

کدام استان ها تعطیل شدند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *