ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳
توریسم اینترنشنال تخلف در هتل ها

هتل های متخلف جریمه می شوند

به گفته مدیرکلِ نظارت و ارزیابی خدماتِ گردشگری وزارتِ میراث فرهنگی در صورتی که هتل ها در خدمات خود کیفیت خوبی را ارائه ندهند جریمه برای آن ها در نظر گرفته می شود.

به گزارش توریسم اینترنشنال،یحیی نقی‌زاده محجوب افزود : کمیسیون درجه بندی اماکن اقامتی بر استمرار خدمات پایه ای در هتل ها نظارت می کند و در صورتیکه هتل داری از کیفیت خدمات خود بکاهد، کمیسیون درجه بندی اماکن اقامتی به تغییر و حذف درجه و حتی تعلیق آن واحد نیز اقدام می کند .

نقی زاده با اشاره به اینکه نظارت بر اماکن گردشگری به دو طریق مستقیم و سامانه ثبت شکایات و تماس های تلفنی مسافران پیگیری می شود ، گفت : گردشگران می توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ پیشنهادها و انتقادهای خود را ثبت کنند که این موارد اعلامی به دستگاه‌ها و اعضای ذیربط ستاد خدمات سفر یا ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها منعکس می شود .

مدیرکلِ نظارت و ارزیابی خدماتِ گردشگری وزارتِ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص نقش نظارت ها در بهبود پیشرفت اماکن گردشگری هم گفت : نقش نظارت و اقداماتی مبتنی بر ارزیابی اخطارها برای رفع نواقص و گران فروشی و کم کاری در ارائه خدمات ، در بهبود پیشرفت هتل ها اهمیت زیادی دارد به طوریکه امسال شاهد ارتقاء خدمات کیفی اماکن گردشگری در کشور در مقایسه با سالهای گذشته بوده ایم.

بیشتر بخوانید:

هتل تاریخی هاوانا در مکزیک منفجر شد

اشغال ۱۰۰ درصدی ظرفیت هتل ها و اقامتگاه های بومگردی استان مرکزی در ایام نوروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *