ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

اشغال ۱۰۰ درصدی ظرفیت هتل ها و اقامتگاه های بومگردی استان مرکزی در ایام نوروز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از اشغال ۱۰۰ درصدی ظرفیت هتل ها و اقامتگاه های بومگردی استان مرکزی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ با توجه به کاهش نگرانی‌ها در ارتباط با کرونا در پی واکسیناسیون عمومی امسال با افزایش مسافرت‌ها در نقاط مختلف کشور رو به رو بودیم که اهمیت ارائه خدمات مطلوب به‌ویژه خدمات گردشگری را دوچندان کرد

بنابراین با فرارسیدن نوروز و گسترش مسافرت‌ها اجرای طرح‌های مختلف در راستای آرامش و دسترسی آسان مسافران به امکانات در افزایش رضایتمندی گردشگران اهمیت یافت.

از آنجا که نوروز امسال پس از دو سال درگیری با ویروس کرونا نخستین سالی بود که با حجم بالای مسافرت‌ها همراه بودیم بنابراین ارائه خدمات مطلوب از مواردی بود که باید مورد توجه متولیان امر قرار می‌گرفت و امیدواریم که گردشگران از ارائه خدمات رضایت کافی داشته باشند.

از این رو با توجه به پیش‌بینی‌ها انجام شده در رابطه با مسافرت‌های نوروزی انتظار می‌رفت که ارائه خدمات کافی و مطلوب مد نظر متولیان حوزه گردشگری استان قرار گرفته باشد تا با ثبت خاطرات خوب در ذهن گردشگران بتوانیم به سمت مقصدی برای گردشگری حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی تشدید می شود

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان مرکزی در گفتگو با “توریسم اینترنشنال”: موقعیت بی نظیر مواصلاتی استان مرکزی مشوق ارتقای صنعت گردشگری این استان است

 

مصطفی مرزبان در این باره با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران گفت: اگر بخواهی به مختصری از فعالیت  اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اشاره‌ای داشته باشیم باید اجرای بیش از ۴۵۷ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان مرکزی، برپایی ۱۳ نوروزگاه  با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در شهرستان‌های استان، بیش از ۶۰ اجرا از آئین‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی و موسیقی سنتی در روستاها و شهرها و اماکن پرتردد استان را نام برد.

وی افزود: اشغال ۱۰۰ درصد هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی استان، توزیع ۸۰ هزار اقلام تبلیغاتی شامل بروشور، نقشه،کاتالوگ به مسافران ورودی و انتشار ۳۲ هزار پیامک هشدارهای ایمنی سفر به مسافران و گردشگران ورودی به استان از دیگر اقدامات بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری در نوروزگاه‌ها و اماکن تاریخی استان برای راهنمایی مسافران هم از دیگر اقدامات بوده است.

مرزبان بیان کرد: برگزاری سه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، برگزاری جلسات روزانه هماهنگی کمیته‌های تخصصی استان، برگزاری مانور ستاد اجرایی خدمات سفر استان با همکاری سایر دستگاه‌ها، استقبال از مسافران ورودی به استان در ساعات اولیه سال نو هم از جمله اقدامات به منظور ارائه خدمات مطلوب بوده است.

 

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *