ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳
سازمان منطقه آزاد کیش

هدف از برگزاری سوگواره تابستانی کیش چیست؟

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر و آغاز عزاداری ها ، سازمان منطقه آزاد کیش تصمیم به برگزاری رویداد سوگواره تابستانی کیش گرفته است.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ به دنبال اطلاع رسانی سوگیرانه برخی رسانه های زرد و معاند در خصوص «سوگواره تابستانی کیش» به اطلاع می رساند؛ این سوگواره با هدف توسعه گردشگری مذهبی و ترویج فرهنگ عاشورایی در ماه های محرم و صفر اجرایی خواهد شد و موضوعات مطرح شده در خصوص جایگزینی این سوگواره به جای جشنواره تابستانی کیش، مصداق شیطنت و تشویش اذهان عمومی محسوب می شود.

امید است رسانه ها با دقت نظر در بازتاب اظهارات، این سازمان را در پیشبرد اهداف خود که همانا ارایه بهترین خدمات فرهنگی و گردشگری به ایرانیان عزیز در سراسر کشور است یاری نمایند.

برگزاری سوگواره های عاشورایی در ایام ماه های محرم و صفر در جزیره کیش دارای سوابق زیادی است و از برنامه های پر مخاطبی می باشد که هر ساله مورد استقبال ساکنان جزیره و گردشگران از اقصی نقاط کشور قرار گرفته است.

امسال جزیره کیش در ایام ماه های محرم و صفر میزبان رویدادهای متنوع و فاخر می باشد که برنامه های این رویداد به اطلاع محبین و عاشقان اهل بیت رسانده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری ۲۵ امین جشنواره تابستانی کیش

همه چیز درباره اجاره خودرو در کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *