ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

پل معلق «ورگه سران» سرعین در حال آماده شدن برای بهره‌برداری است

استاندار اردبیل گفت: پروژه گردشگری «ورگه سران» سرعین با کمک تمامی ارگانها در حال آماده شدن برای بهره برداری است.

به گزارش توریسم اینترنشنال، اظهار کرد: این سایت گردشگری که در آینده نزدیک به منطقه جذاب و هیجانی گردشگری تبدیل می‌شود نیاز به راه ارتباطی مناسب و استاندارد دارد که با پیگیری معاونت عمرانی قرار است برای فصل گردشگری پیش رو به ویژه ایام نوروز سال آینده این پروژه آماده بهره برداری شود.

وی از تلاش‌ها و پیگیری‌های سرمایه گذار این پروژه قدردانی و خاطرنشان کرد: سرمایه گذار توانمند پل معلق «ورگه سران» به تعهدات خود عمل کرده و پروژه با یک روند مناسب در حال تکمیل و آماده سازی است و امیدواریم همسو با این تلاش‌ها زیرساخت راه، برق، آب و ارتباطات فراهم و مهیا شود.

استاندار اردبیل افزود: در نشست اخیر با مدیران دستگاه‌های اجرایی و سرمایه گذاران تاکید کردیم تا هر چه سریع‌تر این پروژه مهم گردشگری در سرعین راه اندازی شود تا با توجه به تنوع جاذبه‌های گردشگری مدت ماندگاری مسافران را افزایش دهیم.

عاملی ادامه داد: در قالب جلسات و کارگروه‌های تخصصی ما تعهدات دستگاه‌های اجرایی را به سرمایه گذاران رصد و پیگیری می‌کنیم تا تعلل و تأخیری در روند اجرای پروژه‌ها و طرح‌ها ایجاد نشود که پروژه گردشگری پل معلق ورگه سران نیز از جمله این طرح‌های مهم، اساسی و حیاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *