ی٫ اردیبهشت ۲۳ام, ۱۴۰۳

با عادات خنده‌دار ۱۰ فرد مشهور جهان آشنا شوید

چیزی که افراد مشهور و دانشمندان را از ما متمایز می‌کند عادات و روحیات بخصوص و پاسخ آنها هنگام مواجهه با مسائل است.

در این مطلب شمارا با ۱۰ عادت برجسته افراد مشهور جخان آشنا می‌کنیم پس تا انتها با توریسم اینترنشنال همراه باشید.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۱۰. نارندرا مودی، نخست وزیر هند، عاشق سلفی | Narendra Modi

نخست وزیر هندوستان به شدت رفتارهای خودشیفتگی داشته و مدام با پیروی کردن از مد و فشن خود را در معرض دید دوربین رسانه ها قرار می دهد. در تمام شبکه های اجتماعی تصاویر فراوانی از سلفی گرفتن جناب نخست وزیر، در حال انتشار است که علاوه بر انتقاد های زیاد، از این روند کاملا رضایت دارد.

در بین اقوام سنتی هندی پوشیدن لباس های غیر رسمی برای دولت مردان بد و به دور از شان می دانند. نارندرا با برتن کردن تی شرت های رنگارنگ و شلوار جین چهره ای مضحک برای خود ساخته و این یکی از عجیب ترین عادت های افراد مشهور در هند است.

عجیب ترین عادت ها,عجیب ترین عادت های دنیا,عادات افراد مشهور

۹. بیل گیتس، دست چپش همیشه در جیبش است | Bill Gates

بیل گیتس از جمله افراد مشهوری است که باید همیشه دست چپش را در جیب نگه دارد. او حتی در دیدار با شخصیت های سیاسی بزرگ سایر کشورها دستش را از جیب بیرون نمی آورد.

طی یک مصاحبه مطبوعاتی بیان نمود که اگر دستش را از جیب خارج کند به طور کل رشته افکار خود را از دست داده و نمی تواند به راحتی با سایرین ارتباط برقرار کند.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۸. ملکه الیزابت دوم، جمع آوری خفاش ها | Queen Elizabeth II

یکی از عادات عجیب افراد مشهور مربوط به ملکه الیزابت دوم است که علاوه بر علاقه وافری که به سگ ها دارد، تمایل شدیدی نیز برای نگهداری خفاش از خود نشان می دهد.

او معتقد است خفاش ها جانورانی زیبا و شگفت انگیزند که به راحتی می تواند با آن ها ارتباط حسی برقرار نماید. کلکسیونی از گونه های نادر خفاش را در قلعه ای کوهستانی جمع آوری کرده و سالانه مبالغ زیادی برای مراقبت از آن ها در نظر می گیرد.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۷. ولادیمیر پوتین و عادت های روزانه خاص | Vladimir Putin

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یکی از پرکارترین مقامات سیاسی دنیا به شمار می رود، که معمولا تا پاسی از شب نیز در دفتر کارش مشغول به فعالیت می باشد.

از همین رو صبح ها تا نزدیک ظهر می خوابد و بعد باید حتما یک ساعت شنا کند، پس از آن هر روز تخم مرغ تازه و فرنی می خورد و بعد به امور کاری روزانه می پردازد، جالب است بدانید اگر به کشورهای دیگر هم سفر نماید باید امکانات شنای صبحگاهی و صبحانه مخصوصش را فراهم آورند، به همین خاطر او همواره آشپزهای شخصیش را به همراه می برد.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۶. بتهوون، تشت آب سرد | Ludwig van Beethoven

بتهوون آهنگساز مشهور جهان زمانی که می خواست، یک اثر جدید را خلق نماید، ساعت ها در اتاقش راه می رفت و مدام نت ها را با صدای بلند زمزمه می کرد.

او اگر به آنچه که دلخواهش بود، نمی رسید، یک تشت آب سرد را روی سرش خالی می نمود تا بتواند تمرکز بیشتری به دست بیاورد. گاهی حتی در سرما شدید زمستان ساعت ها در برف می نشست و تا به خواسته اش نمی رسید، کوتاه نمی آمد.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۵. داروین، چشیدن طعم غذای حیوانات | Charles Darwin

یکی دیگر از عادات افراد مشهور مربوط به داروین دانشمند بزرگ علم زیست جهان است که در اقدامی عجیب به شدت علاقه مند به چشیدن مزه غذای حیوانات بود، و با این کار به شناخت خوبی از ذائقه یا ساختار گوارش آن ها برسد.

داروین تمام عمر خود را به تحقیق بر کالبد جانداران پرداخت و بخش اعظمی از علم امروز مدیون این دانشمند شهیر می باشد.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۴. لیدی گاگا یک کاتولیک معتقد | Lady Gaga

شاید برای افرادی که لیدی گاگا را می شناسند، غیر قابل باور باشد، که بدانند او علی رغم ظاهر خاص و عجیبش به شدت اعتقادات کاتولیکی محکمی دارد.

لیدی گاگا می گوید دختران نباید تا قبل از ازدواج روابط جنسی خارج از عرف را تجربه نمایند و باید هر یکشنبه برای پاکسازی روحش ساعت ها در کلیسا به عبادت بپردازد.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۳. دونالد ترامپ و عادت های غذایی خاص | Donald Trump

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اصلا به فعالیت های ورزشی در جهت کسب سلامتی اعتقاد ندارد و می گوید یکی از راه های ابتلا به بسیاری بیماری ها حرکات ورزشی می باشد.

او به جای ورزش رژیم غذایی خاصی را برای خود در نظر گرفته و همواره از سبزیجات و خوراکی های سالم مصرف می نماید، استفاده از روغن و سرخکردنی ها را منع کرده و فقط غذاهای آبپز و کبابی میل می کند که این یکی از عادات غذایی افراد مشهور بشمار می رود.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۲. مارک زاکربرگ، گوشت شکار | Mark Zuckerberg

مارک زاکربرگ، بنیانگذار مشهور فیسبوک، تنها از گوشتی استفاده می کند که خودش شکار کرده باشد. او شکارچی بسیار ماهری است که در فصل شکار قانونی بیشترین زمانش را به جمع آوری گوشت برای تمام سال می نماید.

او هرگز از سایر محصولات پروتئینی استفاده نکرده و معتقد است، گوشت شکار سرشار از سلامت و نشاط برای بدن انسان خواهد بود.

عادات افراد مشهور,عادات عجیب افراد مشهور,عادات غذایی افراد مشهور

۱. پاپ فرانسیس، زندگی به سبک روز | Pope Francis

شنیدن نام پاپ انسان را به یاد زندگی در شرایط سخت و محروم ماندن از لذت های دنیایی می اندازد. اما جالب است بدانید، پاپ فرانسیس اصلا ساختار یک زندگی پر از ریاضت را برای خود انتخاب ننموده و به شدت به خوردن پیتزا و بستنی علاقه نشان می دهد.

از سویی دیگر تماشای فوتبال یکی از بهترین سرگرمی ها برایش به شمار می رود. رقص تانگو را می پسندد و هرگز رقص را مغایر با الهامات روحانی نمی داند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *