پ٫ اردیبهشت ۱۳ام, ۱۴۰۳
بلیط هواپیما ارزان

چطور بلیط هواپیما را زیر قیمت بازار بخریم ؟

تمامی گردشگران دوست دارند برای سفر بلیط های ارزان قیمت و با تخفیف تهیه نمایند، اما این کار راه و روش هایی دارد که در این مقاله می خوانید.

به گزارش توریسم اینترنشنال، برای سفر کردن مانند گردشگران حرفه‌ای باید حرفه‌ای رفتار کنید. قدم اول از این رفتار حرفه‌ای مشخص کردن برنامه سفر است. باید بدانید که مبدأ سفرتان کجاست و به سمت کدام مقصد یا مقاصد در حرکت هستید. تخمین بودجه سفر هم از واجبات است و باید برای خرج و مخارج سفرتان برنامه داشته باشید تا بودجه‌ای که برای مسافرتتان در نظر گرفته‌اید در میانه راه تمام نشود.

یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای کم‌هزینه‌تر تمام شدن سفرتان از آن استفاده کنید خرید بلیط هواپیما ارزان است. با خرید بلیط هواپیما ارزان می‌توانید به جای یک بار سفر دو بار یا چند بار سفر کنید، یا اینکه از مبلغی که در خرید بلیط هواپیما با تخفیف باقی‌مانده برای خلق تجربه‌های متفاوت و جذاب دیگر استفاده کنید.

چطور بلیط هواپیما را زیر قیمت بخریم؟

خرید بلیط هواپیما آن هم زیر قیمت کار ساده‌ای نیست. چون فقط شما دوستدار سفرهای داخلی و خارجی نیستید و افراد زیادی به دنبال بلیط هواپیمای چارتری یا تخفیف‌دار هستند؛ بنابراین برای خرید بلیط هواپیما ارزان باید نکات مهمی که در ادامه ارائه شده است را در نظر داشته باشید.

۱) خرید اینترنتی بلیط هواپیما

امکان پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان از طریق وب سایت‌ها و اپلیکیشن­هایی که به صورت آنلاین این بلیط­ها را عرضه می‌کنند وجود دارد؛ بنابراین در قدم اول برای خرید بلیط هواپیما ارزان باید به سراغ پلتفرم‌هایی که بلیط هواپیما داخلی یا خارجی را به صورت آنلاین عرضه می‌کنند بروید. این پلتفرم‌ها بلیط پرواز ایرلاین‌های مختلف را دارند و می‌توانید بهترین پرواز را برای سفرتان انتخاب کنید.

۲) مقایسه ایرلاین­های مختلف

همان‌طور که مسافران برای خرید بلیط هواپیما ارزان‌قیمت با هم رقابت دارند، ایرلاین­ها هم سعی می‌کنند که با ارائه تخفیف و … مسافران بیشتری را به سمت خودشان جذب کنند. به همین خاطر است که بعضی از ایرلاین­ها برای مقاصد مختلفی که در نظر دارند بلیط هواپیما را با تخفیف عرضه می‌کنند.

برای پیدا کردن بلیط های زیر قیمت واقعی می‌توانید مبدا و مقصد سفرتان را مشخص کرده و بلیط های هواپیما ارائه شده را مشاهده کنید. سپس بلیط پروازتان را از ایرلاینی بخرید که نسبت به سایر گزینه‌ها تخفیف بیشتری روی خدماتش ارائه می‌کند.

۳) سفر در روزهای غیر تعطیل

سفر کردن آن هم در ماه‌های شلوغ سال یا روزهای تعطیل هزینه زیادی روی دستتان می‌گذارد. چون در این روزها درخواست بلیط هواپیما زیاد است و به محض شروع فروش بلیط هواپیما تمام بلیط‌های موجود ایرلاین­ها فروش می‌رود. البته این شلوغی و هجوم مسافران روی قیمت ایرلاین­ها هم تاثیرگذار است؛ و معمولاً در فصل‌های شلوغ سال قیمت بلیط هواپیما چند برابر بیشتر از مواقع خلوت سال است.

این موضوع برای روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها هم صادق است و به خاطر سفرهای هوایی پیدا کردن بلیط هواپیما در این روزها سخت‌تر از بقیه مواقع خواهد بود؛ بنابراین اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستید، سفرتان را برای روزهایی برنامه‌ریزی کنید که تعداد مسافران کمتر است. اوایل و اواسط هفته معمولاً بهترین موقع برای پیدا کردن و خریدن بلیط آنلاین هواپیما زیر قیمت واقعی آن است.

۴) خرید بلیط چارتری هواپیما

بلیط­های چارتری هواپیما آرزوی سفر آسان را برایتان برآورده می‌کنند. ایرلاین­ها معمولاً در ساعت‌های آخر فروش بلیط را چارتر می‌کنند تا قبل از اینکه هواپیما پرواز کند تعداد بلیط بیشتری بفروشند؛ بنابراین اگر به دنبال بلیط هواپیما ارزان هستید پروازهای چارتر را پیدا کنید.

پیدا کردن این پروازها در پلتفرم‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما ساده است. کافی است به دنبال ایرلاین­هایی باشید که ظرفیت کمی از صندلی‌های آن‌ها باقی‌مانده و زمان زیادی تا پرواز ندارند. سپس از بین چارتر کنندگان بلیط هواپیما بهترین ایرلاین را برای خریدن بلیط ارزان هواپیما انتخاب کنید.

۵) خرید بلیط هواپیما با تخفیف

اگر اهل تخفیف گرفتن روی محصولات مختلف هستید و احساس خوبی از تخفیف گرفتن پیدا می‌کنید، فرصت خرید بلیط هواپیما با تخفیف را از دست ندهید. موقع خرید بلیط هواپیما از پلتفرم‌های آنلاین شانس این را دارید که بلیط ایرلاین های مختلف را با تخفیف تهیه کنید و سفری ارزان و متفاوت برای خودتان و سایر اعضای خانواده‌تان رقم بزنید.

به خاطر داشته باشید که این تخفیف‌ها در بازه‌های زمانی خاصی اعلام می‌شوند و محدود هستند؛ بنابراین برای خرید بلیط با تخفیف باید همیشه گوش به زنگ باشید و پلتفرم‌های فروش بلیط هواپیما را مدام بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

افزایش انتقاد ها از ایر آسیای مالزی به دلیل عدم بازپرداخت هزینه بلیط های کنسل شده پرواز

هزینه بلیط جام جهانی قطر برای ایرانی چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *