پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

کاهش ۴۴ درصدی نرخ ابتلای کرونا در بوشهر

درصد ابتلای مردم به ویروس کرونا در استان بوشهر ۴۴ درصد کاهش پیدا کرد و تعداد موارد ابتلا به این بیماری در سه هفته گذشته به ۱۰۷ نفر رسید.

عبدالمحمد خواجه‌ئیان  اظهار داشت: ۶۶.۲ صدم درصد از دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال استان بوشهر هر دو نوبت واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از کاهش ۴۴ درصدی نرخ ابتلای بیماری کرونا در استان بوشهر نسبت به ماه قبل خبر داد و گفت: در سه هفته گذشته ۱۰۷ مورد ابتلاء به بیماری کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.

وی بیان کرد: با توجه به آب‌وهوای مناسب ورود گردشگران به استان بوشهر افزایش‌یافته است که استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی برای مصون ماندن از ابتلاء به کرونا امری مهم و ضروری است.

رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: تاکنون ۷۷۰ هزار نفر نوبت اول واکسن کرونا در استان دریافت کرده‌اند و به ۶۶۸ هزار نفر هر ۲ نوبت و به ۲۴ هزار نفر نوبت سوم تزریق شده است.

خواجه‌ئیان با بیان اینکه تاکنون یک‌میلیون و ۴۶۸ هزار واکسن در استان بوشهر به جامعه هدف تزریق شده است خاطرنشان کرد: تاکنون به ۷۶ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال استان هر ۲ نوبت واکسن کرونا تزریق شده است که با برنامه‌ریزی انجام‌شده این رقم تا بهمن‌ماه به ۹۰ درصد افزایش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *