چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳

چهارمحال و بختیاری میزبان ۱ میلیون و ۹۹ هزار مسافر نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت که در ۱۲ روز گذشته، ۵۲۴ هزار دستگاه خودرو با ۱ میلیون و ۹۹ هزار مسافر وارد استان چهارمحال و بختیاری شده اند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ علیرضا جیلان افزود: براساس آمار ترددشمارهای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در ۱۲ روز گذشته بیش از ۵۲۴ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۹۹ هزار سرنشین وارد این استان شده‌ است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در ۱۲ روز گذشته ۴۰ هزار و ۴۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشته‌اند.

وی افزود: از این تعداد، اقامت هشت هزار و ۱۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان استان بوده است.

بیشتر بخوانید: 

ممنوعیت ورود گردشگران به دشت لاله های واژگون کوهرنگ

 

جیلان اضافه کرد: از این تعداد ۴۶ هزار و ۷۹۹ دستگاه خودرو با ۱۸۷ هزار و ۱۹۶ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال و بختیاری و ۴۶ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودرو با ۱۸۶ هزار و ۶۳۶ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *