چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳
رویداد بین المللی چوب

برگزاری رویداد بین المللی چوب در کرمانشاه

نماینده سازمان جهانی چوب در ایران از برگزاری سومین رویداد بین‌المللی چوب به مدت چهار روز در محوطه تاریخی بیستون خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ علیرضا باوندپور در نشست خبری با تاکید بر اهمیت رویداد بین المللی چوب از لحاظ بحث گردشگری، محیط زیستی و هنر در کشور و کرمانشاه، ابراز داشت: قرار است در رویداد بین المللی چوب، ۱۲ اثر هنری چوب تولید شود.

وی روز جهانی چوب را یکی از بهترین گزینه‌های حمایت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: روز جهانی چوب یک برنامه زیست محیطی است که هر سال ۲۱ مارچ برگزار شده و در سال جاری در توکیو برگزار می‌شود و با وجود ظرفیت های بالا در کشور، نماینده ای از ایران در این جشنواره حضور داشته باشد.

نماینده سازمان جهانی چوب در ایران افزود: در سال روز جهانی چوب یک زمینه تم انتخاب می شود که تم سال گذشته، چوب و دی اکسید کربن بود، تمی که امسال انتخاب شده «دوستی با درخت» که یک تم کاملا محیط زیستی است که به لطف میراث فرهنگی قرار شد در محوطه تاریخی بیستون اجرا شود.

باوندپور عنوان کرد: به دلیل کم رنگ تر شدن کرونا، این رویداد امسال به صورت کشوری برگزار می شود و هنرمندان ۱۰ استان در این رویداد حضور خواهند داشت که ۳۰ هنرمند از کرمانشاه، ۱۰ هنرمند از سایر استان ها را همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری آیین پلاک‌کوبی جهانشهر خوراک در کرمانشاه

روایت جالب گردشگران آلمانی از سفر خود به ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *