پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

صدور مجوز اقامتگاه های بومگردی در کمترین زمان ممکن

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری از صدور مجوز اقامتگاه های بومگردی در این استان در کمترین زمان ممکن با هدف بهبود وضعیت زیرساخت های گردشگری خبر داد.

به گزارش توریسم اینترننشال؛ علیرضا جیلان ظهر شنبه در ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرستان بن، اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران به‌ویژه در نوروز مورد توجه تمامی اعضای این ستاد باشد.

وی عنوان کرد: اولویت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی به چهارمحال و بختیاری با مراکز اقامتی دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این اداره به منظور ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری و بهبود وضعیت اقامتی مسافران و گردشگران ورودی به استان آمادگی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کمترین زمان ممکن را دارد.

جیلان ادامه داد: در صورت تأمین زمین و واگذاری مالکیت آن به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مناطق مختلف استان ساخته می‌شود و پس از بهره‌برداری آن‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار می‌گردد.

وی مطرح کرد: تمامی قلعه‌ها، بناهای تاریخی و اماکن گردشگری استان در نوروز ۱۴۰۱ فعال است.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره آمادگی واگذاری حمام‌ها و بناهای تاریخی متعلق به این اداره‌کل به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان با هدف مرمت و بهره‌برداری را دارد.

جیلان افزود: جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه ساخت هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی در اولویت این اداره‌کل است.

پایان خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *