ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

هجوم گردشگران به شمال فنلاند در فصل کریسمس

ظرف مدت زمان بسیار اندکی، چند صد پرواز چارتر برای رسیدن به شمال فنلاند در ماه دسامبر برنامه ریزی شده است.این در حالی است که همزمان با محدودیت های ناشی از همه گیری ویروس کرونا، سفرها به این منطقه به صفر رسیده بود. 

به گزارش توریسم اینترنشنال،آمارهای اولیه نشان می‌دهد که تعداد گردشگران تعطیلات کریسمس که امسال به لاپلند و منطقه کوسامو در فنلاند می روند، احتمالاً به سطح قبل از همه گیری کووید خواهد رسید.

رزروهای اولیه برای ورود صدها پرواز چارتر از سراسر اروپا به منطقه شمالی کوسامو و فرودگاه های لاپلند فنلاند برای زمان و فصل تعطیلات کریسمس انجام شده است.

 محدودیت های شده ناشی از همه گیری کووید-۱۹ برای سفر در اروپا در این واقعیت منعکس شده است که در طول دوره کریسمس حتی نسبت به قبل از بیماری همه گیر پروازهای چارتر بیشتری به کوسامو انجام گیرد.

اگرچه آخرین نوع ویروس کرونا تحت عنوان امیکرون در اروپا، از جمله در فنلاند، در حال شناسایی است با این حال به نظر نمی‌رسد گردشگرانی که از قبل به شمال فنلاند وارد شده‌اند، ترسی از سفر داشته باشند.

همه مسافران پرواز چارتر که وارد کوسامو می‌شوند باید مدارک معتبری را ارائه دهند که نشان می‌دهد دو واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

 

منبع خبر:

https://yle.fi/news/3-12219261

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *