ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳
مسافرخانه های غیرمجاز استان سمنان

از فعالیت خانه مسافرهای غیرمجاز استان سمنان جلوگیری می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان اعلام کرد : گشت‌های مشترک رصد خانه‌های مسافر غیرمجاز در این استان آمادگی کامل را برای جلوگیری از فعالیت آن ها دارند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی تورهای گردشگری استان که با حضور مسؤولان مرتبط در حوزه‌های انتظامی، امنیتی و … برگزار شد، اظهار کرد: جلوگیری از فعالیت تورهای بدون مجوز و خانه مسافرهای غیرمجاز در استان سمنان به همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیاز دارد.

وی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت جانی و روانی مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: تشکل‌های گردشگری می‌توانند نقش مؤثری در سامان‌دهی تورهای گردشگری داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان اضافه کرد: فعالیت غیرمجاز در زمینه تورگردانی و اقامت، آسیب‌های جدی به صنعت گردشگری وارد می‌کند.

کرم‌زاده با بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان آمادگی برگزاری گشت‌های مشترک در زمینه رصد خانه‌های مسافر غیرمجاز را دارد، عنوان کرد: هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها تا یک ماه آینده نسبت به نصب دوربین اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان سمنان تا ۳۱ شهریورماه برای تمدید مجوز فعالیت خود فرصت دارند.

بیشتر بخوانید:

ثبت جهانی کاروانسراهای استان سمنان

کارت «میراث‌بان افتخاری» برای دانش‌آموزان فعال سمنانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *