ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳
سمنان

کارت «میراث‌بان افتخاری» برای دانش‌آموزان فعال سمنانی

به گزارش میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، کارت «میراث‌بان افتخاری» برای دانش‌آموزان فعال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری تعلق می گیرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در جمع شماری از دانش‌آموزان سمنانی بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند نقش مؤثری در معرفی استان و رشد و ترویج صنایع‌دستی داشته باشند.

وی خواستار راه‌اندازی تشکل‌های دانش‌آموزی در حوزه‌های تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شد و گفت: برگزاری اردوهای مشارکتی گردشگری تاریخی، علمی، صنعتی و … می‌تواند نقش مؤثری در توانمندسازی دانش آموزان، به ویژه در زمان انتخاب رشته داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بر لزوم آموزش صنایع‌دستی در مدارس تأکید کرد و افزود: رویکرد دولت، توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد است.

اسحاق اکبری، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان سمنان نیز گفت: سازمان دانش‌آموزی شامل مجموعه‌ای از تشکل‌های دانش‌آموزی همراه با ارائه آموزش‌های مهارتی و اردوها، سخنوری، خبرنگاری، امداد و نجات و کوه‌پیمایی و … است و دو دانش‌آموز استان، عضو مجلس دانش‌آموزی کشور هستند.

وی با بیان اینکه اجرای اردوهای گردشگری دانش‌آموزی از مهرماه آغاز می‌شود، خواستار مرمت و سامان‌دهی برج چهل‌دختر واقع در محوطه سازمان دانش‌آموزی استان سمنان شد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری جشنواره ملی پسته دامغان

آغاز مرمت کاروانسرای امیری ایوانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *