ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی تشدید می شود

نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی همزمان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱ با هدف افزایش کیفیت خدمات به مسافران تشدید می شود.

به‌گزارش توریسم اینترنشنال، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با بیان اینکه نظارت بر تاسیسات گردشگری شدت گرفته گفت: کیفیت خدمات گردشگری به مسافران استان مرکزی در ایام نوروز ارتقاء می‌یابد.

با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش گردشگران در نقاط مختلف کشور، اهمیت ارائه خدمات مطلوب به‌ویژه خدمات گردشگری دوچندان می‌شود و احساس رضایت گردشگران در ایام نوروز تا حد بسیار بالایی می‌تواند در مقوله جذب گردشگر موثر باشد.

رضایتمندی گردشگران در سفر به استان انگیزه حضور دوباره و زمینه‌سازی برای انتخاب استان به عنوان مقصد گردشگری را فراهم می‌کند.

بنابراین با فرارسیدن نوروز و گسترش مسافرت‌ها اجرای طرح‌های مختلف در راستای آرامش و دسترسی آسان مسافران به امکانات در افزایش رضایتمندی گردشگران حائز اهمیت است

از آنجا که امسال پس از دو سال درگیری با ویروس کرونا، نخستین سالی است که شاید به دنبال واکسیناسیون عمومی و در صورت بهبود وضعیت امکان مسافرت‌های نوروزی وجود داشته باشد، بنابراین شور و اشتیاق مسافران برای سفرهای نوروزی هم پس از دو سال خانه‌نشینی طبیعتا بیشتر بوده و فعالان گردشگری برای امسال سونامی مسافرت‌ها را پیش‌بینی کرده‌اند.

بنابراین ارائه خدمات مطلوب می‌تواند سبب ثبت خاطرات زیبا و به یادماندنی برای گردشگران شود که همین موضوع در حرکت استان به سمت مقصد گردشگری بودن بسیار تاثیرگذار است.

1 دیدگاه برای “نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی تشدید می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *