ی٫ اردیبهشت ۳۰ام, ۱۴۰۳

با تمامی مراکز آب درمانی بدون مجوز سرعین برخورد خواهد شد

روابط عمومی گردشگری و میراث فرهنگی سرعین از پلمب یک مرکز آب‌درمانی بدون مجوز به دلیل نداشتن مجوز خبر داد و گفت:با تمامی واحد های متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،محمدرضا شایقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری جلسات توجیهی با حضور اعضای جامعه آبدرمانی‌ها و مدیران آبدرمانی‌های سرعین، مسائل و مشکلات این واحدها بررسی و تعیین تکلیف پروانه‌های بهره‌برداری رصد می‌شود.

مسئول نمایندگی میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: با واحدهای فاقد پروانه بهره‌برداری طبق قانون برخورد می‌شود و انتظار داریم فعالان این حوزه با نمایندگی میراث‌ فرهنگی در شهرستان سرعین برای دریافت پروانه همکاری کنند تا خللی در فعالیت تاسیسات گردشگری شهرستان ایجاد نشود.

شایقی ادامه داد: استانداردسازی واحدهای آب درمانی از اهمیت زیادی برخوردار است و جامعه آبدرمانی‌های استان باید طرح استاندارد آبدرمانی‌ها را آماده کند ، ما نیز از طرف اداره کل میراث‌ فرهنگی استان این طرح را در سازمان استاندارد مطرح خواهیم کرد.

شهرستان گردشگرپذیر سرعین در استان اردبیل با داشتن واحدهای آب‌گرم و آب‌درمانی متعدد و امکانات اقامتی و تفریحی متنوع، از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران به‌ویژه در فصل تابستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *