پ٫ اردیبهشت ۲۷ام, ۱۴۰۳

توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت در کیش ضروری است

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز پزشک ضمن بازدید از مراکز درمانی و قدردانی از کادر پزشکی بر ضرورت توسعه زیرساخت های گردشگری سلامت تاکید کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،رحیم سرهنگی روز چهارشنبه در بازدید از بیمارستان کیش که به مناسبت روز پزشک ترتیب یافته بود، اظهار کرد: معتقدیم که بیمارستان و مراکز درمانی نقطه ثقل و کانون توسعه پایدار در هر جامعه است و در همین راستا در تلاشیم تا سطح کیفی و کمی مراکز درمانی در جزیره کیش را ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های داخلی کشور در حوزه پزشکی و درمانی، بیان کرد: در کنار تمامی این موارد، موقعیت جغرافیایی کیش سبب شده تا این جزیره ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت منطقه را داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به مجاهدت‌های شبانه روزی پزشکان و کادر درمان در ایام شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: مجاهدت شبانه روزی پزشکان و کادر درمان برکسی پوشیده نیست و نماز بارز از خود گذشتگی است.

وی ادامه داد: پزشکان و کادر درمان، همواره ضامن تامین سلامت جامعه و مرهم آلام جسم و جان مردم هستند. طی هفته جاری «سرهنگی» در حکمی «امید براتی» را به عنوان سرپرست بیمارستان کیش، «مهدی ادیبان» رییس هیئت امنا، «محمد صادق مهدوی»، «محمودرضا محقق دولت آبادی» و «جلال نائلی» را به عنوان اعضای جدید هیئت امنای بیمارستان کیش منصوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *