پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

برگزاری نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت‌گردی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه تخصصی تجهیزات طبیعت گردی در این استان خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به پتانسیلی که در زمینه‌ی گردشگری و طبیعت‌گردی در کشور ایران وجود دارد، بسیاری از افراد از تمامی اقشار به این حوزه روی آورده‌اند.

او افزود: برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی را برای آشنایی علاقمندان با آخرین دستاوردهای کمپینگ و تجهیزات طبیعت‌گردی فراهم می‌کند.

این مسئول گفت: نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت‌گردی از ۳ لغایت ۷مرداد ماه به مدت ۵روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

خورگامی یادآور شد: مشارکت‌کنندگان از استان‌های قزوین، تهران، البرز، مازندران و آذربایجان شرقی محصولات خود را در حوزه‌های تجهیزات طبیعت‌گردی، کوه‌نوردی، صخره‌نوردی، ماشین‌های کمپر و کاروانی، خودروهای سافاری و غیره در نمایشگاه فوق به نمایش می‌گذارند.

او ادامه داد: برگزاری مسابقه کودکانه ماشین‌شارژی (پنجم مردادماه)، مسابقه خانوادگی آشپزی در سفر(ششم مردادماه)، مسابقه حرفه‌ای پارکور و بندبازی (هفتم مردادماه) و مسابقه دارت (همه‌روزه) از جمله برگزاری برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین در پایان بیان کرد: نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت‌گردی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر است و پذیرای بازدیدکنندگان هستیم.

بیشتر بخوانید:

مهر اصالت جهانی برای دو هنرمند قزوینی

مجوز گردشگری کشاورزی برای هشت طرح تولیدی در قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *