چ٫ اردیبهشت ۱۹ام, ۱۴۰۳
پرواز ترکیه

بلیط پروازهای ترکیه به دو میلیون رسید

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از کاهش قابل توجه سفرهای ایرانیان به ترکیه خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ طی هفته های اخیر زلزله های رخ داده در ترکیه باعث شد شرایط خاصی بر این کشور حاکم شود. بر این اساس رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران از کاهش سفرهای ایرانیان به این کشور خبر داده است.

حرمت‌الله رفیعی با تاکید بر اینکه به دنبال این حادثه خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی به مقصد ترکیه با کاهش مواجه شده اظهار کرد: این در حالیست که زلزله های رخ داده در مناطق توریستی ترکیه نبوده اند و شهرهایی که اغلب مقصد توریست های ایرانی هستند با محل زلزله فاصله داشته اند.

وی ادامه داد: کاهش میزان سفر به ترکیه به گونه ای بوده که حتی قیمت بلیط هواپیماها نیز تاحدود سه برابر کاهش یافته است به طوری که قیمت بلیط یک طرفه که پیش از این بطور میانگین حدود ۹ میلیون تومان بود اکنون گاه حتی به دو میلیون تومان رسیده است.

رفیعی افزود: با توجه به شرایط بحرانی ترکیه ممکن است طی روزهای باقی مانده تا نوروز شرایط این کشور با سرعت عمل دولت در بازسازی عادی تر شود اما در نهایت فضای جامعه اکنون آرام نیست و اوضاع قابل پیش بینی و با ثباتی وجود ندارد. بر همین اساس پیشنهاد ما به شرکت های مسافرتی که برای نوروز خدمات سفر به ترکیه را ارائه می دهند این است که شرایط خدمات خود را به گونه ای در نظر گیرند که چنانچه بحران دیگری ایجاد شد بتوانند پاسخگوی مسافران خود باشند و از ضرر هر دو گروه جلوگیری شود چراکه به هر صورت شرایط ما با ترکیه و برخی کشورهای دیگر از روال معمول تبعیت نمی کند.

بیشتر بخوانید:

افزایش قربانیان زلزله ترکیه و سوریه به ۴۶ هزار نفر

آلمان شرایط دریافت ویزا را برای بازماندگان زلزله ترکیه و سوریه تسهیل می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *