ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳
هتل_زنجان

تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی هتل های زنجان برای گردشگران

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان از تخفیفی ۳۰ تا ۵۰ درصدی هتل های زنجان در روزهای پنجم تا دوازدهم محرم خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ سید سعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر شخصی که در ایام محرم به زنجان سفر کند یک گردشگر مذهبی است و باید خدمات مطلوبی را به آن‌ها ارائه دهیم به‌گونه‌ای که گردشگران این خدمات را لمس کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: احصای ظرفیت اقامتی هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی و اطلاع‌رسانی درست و دقیق به گردشگران، ارائه تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی در روزهای پنجم تا دوازدهم محرم به گردشگران، راهنمایی خبرنگاران و گردشگران خارجی و مصاحبه و انتشار آن در شبکه‌های مجازی از عمده فعالیت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در ایام محرم خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقبال از گردشگران مذهبی باید استقبالی هوشمند باشد و از لحظه ورود در تمام موارد ازجمله اسکان، بهداشت و … احساس آرامش داشته باشد، گفت: اطلاع‌رسانی در سطح ملی به‌منظور جلوگیری از سرگردانی گردشگران و خدمات شهری مانند اقامت، پارکینگ، بازار و غیره در این ماه به گردشگران ارائه خواهد شد.

صفوی تصریح کرد: آماده‌سازی و نظارت بر مراکز اقامتی به لحاظ کیفی و کمی، هماهنگی و هم‌افزایی با ادارات مختلف در زمینه اسکان یا رفاه گردشگران، کنترل نرخ‌گذاری واحدهای اقامتی و اطلاع‌رسانی نرخ مصوب با همکاری بخش خصوصی در ایام محرم انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: با توجه به افزایش اقامت مسافران در هتل‌ها و اماکن اقامتی، نظارت بر این واحدها نیز تشدید خواهد شد.

وی همچنین از راه‌اندازی کاروان خودرویی از حسینیه اعظم زنجان به سمت گنبد سلطانیه خبر داد و افزود: اجرای برنامه روز و هفته ملی زنجان در تقارن با آغاز ماه محرم، اعلان عزای امام حسین(ع) توسط خانواده‌های زنجانی و دعوت از مردم ایران برای سفر به زنجان برای شرکت در مراسمات بینظیر محرم زنجان، اهتزاز پرچم امام حسین (ع) در بلندترین گنبد آجری جهان که  در هزاره سوم همچنان بلندترین سازه و بنای استان زنجان است، از جمله اهداف این برنامه است.

بیشتر بخوانید:

خشک شدن چمن طبیعی سلطانیه

ایجاد قطب گردشگری علمی ـ عرفانی با ساخت بنایی از حکیم سهروردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *