ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳
بوشهر

هشدار هواشناسی برای بوشهر/آماده باش برای مقابله با بارش و تندباد

دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بارش‌های شدید و تندباد در بوشهر در وضعیت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خبر از آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بارش‌های شدید و تندباد داد.

کوروش دهقانی،مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهار کرد: از دوشنبه با صدور هشدار هواشناسی با ابلاغ دریابست به اداره کل بنادر و دریانوردی، شیلات و دریابانی استان، هرگونه تردد دریایی در خلیج فارس در روزهای پایان هفته ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی و مسئول در بحران در آماده باش کامل هستند، اضافه کرد: با توجه به وقوع طوفان و بارندگی همه دستگاه‌ها ضمن پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم در آمادگی کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر از مردم به‌ویژه دریانوردان خواست: ضمن پیشگیری‌های لازم از هرگونه تردد دریایی خودداری کنند و تفریحات دریایی، شنا در دریا، قایق سواری، اسکان و رفت و آمد در سواحل در روزهای پایان هفته بسیار خطرناک است.

دهقانی ادامه داد: اثر این تندباد موسوم به لیمر، مناطق شهری و روستایی استان را هم در بر می‌گیرد، بنابراین به مردم توصیه می‌کنیم با انجام اقدامات پیشگیرانه مسئولان را کمک کنند تا با کمترین خسارت از این سامانه گذر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نقش مساجد بافت تاریخی بوشهر در میراث عاشورایی

راه اندازی اسکله های گردشگری توریستی در سواحل بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *