پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳
گرگان

ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به بخش گردشگری گرگان

شهر گرگان به علت برخورداری از ظرفیت های گردشگری بالا با وورد سرمایه گذاران بخش خصوصی در خصوص توسعه گردشگری و ترمیم بافت های فرسوده می تواند پیشرفت های خوبی در این زمینه داشته باشد.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ عیسی پایین‌محلی عصر امروز در نشست با تعدادی از فعالان اقتصادی و رئیس اتاق بازرگانی گرگان بر لزوم توسعه شهرستان گرگان تاکید و اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد که تلاش می‌کنیم با همکاری سایر بخش‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در این شهرستان فراهم کنیم.

فرماندار گرگان گردشگری را یکی از محورهای اصلی برای توسعه این شهرستان عنوان کرد و گفت: باید زیرساخت‌های خوبی را برای حضور و ماندگاری مسافران و گردشگران فراهم کنیم و برای این کار نیاز است که بخش خصوصی ورود جدی‌تری در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری گرگان طرح‌های خوبی برای توسعه این شهر دارد، گفت: می‌توان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای اجرایی شدن این پروژه‌ها که هدف آنها خدمت‌رسانی به مردم است، بهره گرفت.

پایین‌محلی نوسازی بافت‌های فرسوده را از دیگر ظرفیت‌ها برای ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانست و افزود: این امر علاوه بر تغییر سیمای شهر و جلوگیری از بروز خسارت در حوادث احتمالی، زمینه اشتغال افراد بسیاری را فراهم خواهد کرد که در نهایت به بهبود شرایط اقتصادی منجر خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه دولت سیزدهم تلاش بسیاری برای کاهش و رفع مشکلات مردم انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: معتقدم با پشت میزنشینی نمی‌توان به امورات مردم  رسیدگی و بین دستگاه‌های شهرستانی هماهنگی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

تامین حق‌آبه تالاب‌ها از برنامه‌های جدی محیط زیست شهرستان گنبدکاووس

پروزه های گردشگری رهاشده ساحل بندرگز استان گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *