ی٫ اردیبهشت ۱۶ام, ۱۴۰۳

کاربران اینستاگرام نسبت به قبل ۲۴ درصد بیشتر به این برنامه اعتیاد پیدا کرده اند

مدیران شرکت متا در اعلام کرده اند:میزان فعالیت کاربران اینستاگرام نسبت به قبل ۲۴ درصد افزایش داشته است و افراد زمان بیشتری را صرف استفاده از این برنامه میکنند.

به گزارش توریسم اینترنشنال،طبق گزارش منتشر شده توسط تک کرانچ، سوزان لی، مدیر مالی متا، در جلسه این شرکت اعلام کرد کاربران برای ویدیوهای کوتاه ارزش بیشتری قائل هستند. وی در ادامه گفت: ما از نتیجه کار و افزایش تعامل ایجاد شده که توسط ریلز بوجود آمد خوشحالیم.

با وجودی که ریلز تعامل کاربران با این پلتفرم را افزایش داده اما هنوز نمی تواند منبع درآمدی برای متا باشد. با این وجود لی به این موضوع اشاره کرد که احتمالا این قابلیت تا پایان امسال با اوایل سال آینده به عنوان یک منبع درآمدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لی در مورد سوال یکی از تحلیل گران در مورد تاثیر مشابه ریلز روی فیسبوک پاسخی نداد اما در این مورد گفت در فیسبوک پست های پیشنهادی در اثر ارتباطلات غیر مستقیم کاربران بوده و تعامل بین آنها را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *