چ٫ اردیبهشت ۱۲ام, ۱۴۰۳
گردشگری دریایی بوشهر

تقویت گشت‌های دریایی در بوشهر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر از اهمیت پایانه مسافری برای استفاده گردشگران از گشت دریایی تاکید کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال،اسماعیل سجادی‌منش صبح چهارشنبه در اولین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور شهرداران و رئیس کمیته‌های ۱۰ گانه این ستاد اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گردشگری در استان و آب و هوای مطبوع این فصل، نیازمند ایجاد آمادگی لازم برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران هستیم که انتظار می‌رود کمیته‌های مربوطه بر اساس شرح وظایف محوله عمل کرده و زمینه لازم را فراهم کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: پایانه مسافری برای استفاده گردشگران از گشت دریایی مهم بوده و امیدواریم این ظرفیت تا پایان سال ایجاد شود.

سجادی‌منش با اشاره به اهمیت کنترل بازار در ایام پیک سفر اضافه کرد: تأمین و توزیع کالای اساسی با نظارت دقیق بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش عرضه و تقاضا و موج گرانی بسیار در اولویت است و حتماً دنبال خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: ما آمادگی پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری به بخش خصوصی را داریم و برای بهبود زیرساخت‌های این حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

هشدار هواشناسی برای بوشهر/آماده باش برای مقابله با بارش و تندباد

نقش مساجد بافت تاریخی بوشهر در میراث عاشورایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *