ش٫ اردیبهشت ۱۵ام, ۱۴۰۳

توسعه گردشگری ورزشی اردبیل در دستور کار قرار خواهد گرفت

زئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی اردبیل در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان بر ضرورت سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت های گردشگری ورزشی استان تاکید کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه ورزش در صنعت گردشگری از جایگاه مهمی برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری ورزشی با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری رویدادهای مشترک افزود: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری با مشارکت دستگاه اجرایی و با استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف برگزار شود، تا جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی شهرستان‌ها نیز شناسایی و معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل به پیش‌بینی برگزاری رویداد پاراگلایدرها در منطقه «گلی بلاغ» شهرستان بیله‌سوار در آذرماه اشاره کرد و گفت: بازی‌های بومی و محلی یکی از نقاط اشتراک ادارات کل میراث‌فرهنگی و ورزش و جوانان است که در این زمینه نیز آماده برگزاری رویدادهای مشترک هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه رویدادهای ورزشی فرصت خوبی برای معرفی و ارائه محصولات صنایع‌دستی نیز محسوب می‌شوند، ادامه داد: باید از این فرصت در استان استفاده کنیم تا صنایع‌دستی اردبیل در سطح کشور و دنیا به خوبی معرفی شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه طبیعت‌گردی همواره مطرح بوده، برخورد با تورهای غیرمجاز و متخلف است که امیدواریم با همکاری وهمراهی اداره کل ورزش استان برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *