د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

گفتگوی اختصاصی رئیس آژانس مسافرتی الیاد گشت با توریسم اینترنشنال

رئیس آژانس مسافرتی الیاد گشت در جریان برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در تهران از توسعه فعالیت این شرکت در زمینه متنوع سازی تورهای داخلی و خارجی برای مسافران ایرانی خبر داد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، رئیس آژانس مسافرتی “الیاد گشت” گفت: هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نسبت به سال های اخیر با کیفیت بهتری در حال برگزاری است و وسعت نمایشگاه به نسبت سال‌هاق قبل افزایش زیادی داشته است.

“رضا آقاخان” در مصاحبه اختصاصی با توریسم اینترنشنال اظهار کرد: علی‌رغم شرایط بد اقتصادی، در بخش گردشگری اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. سال گذشته فضای نمایشگاه ۲۶ هزار متر بود که امسال این مساحت به ۷۶ هزار متر مربع افزایش پیدا کرده است. فعالان گردشگری کشور مشکلات متعددی در حوزه مالیات و غیره دارند اما با این حال با تلاش زیاد در حال تلاش برای فعالیت در این اوضاع هستند و به اعتقاد من باید نسبت به آینده گردشگری کشور امیدوار بود.

وی در ارزیابی وضعیت نمایشگاه نسبت به سال های پیش عنوان کرد: حضور فعالان حوزه گردشگری در این دوره از نمایشگاه افزایش چشمگیری داشته است. این در حالی است که مشکلات ناشی از همه‌گیری پاندمی کرونا هنوز هم کم و بیش در بخش‌های مختلف صنعت گردشگری وجود دارد و تحت تاثیر این موضوع فروش ها و تجارت به سمت فروش اینترنتی تغییر پیدا کرده است.

او در بخشی از صحبت‌هایش عنوان کرد: فرهنگ مردم ایران با سفر عجین شده است و با بهبود شرایط اقتصادی کشور می‌توان به رونق بیشتر این حوزه امیدوار باشیم.در سال های اخیر توجه مردم بر تور های خارج از کشور معطوف بوده است اما این وضعیت به تازگی تغییر کرده است و مجموعه “الیاد گشت” تمرکز خود را بر مناطق جذاب گردشگری کشور که به خوبی شناخته نشده اند، معطوف کرده است.

آقاخان در پایان در باب فعالیت‌های مرتبط با تورهای خارجی شرکت الیاد گشت هم گفت: این شرکت توانسته دامنه فعالیت های خود را در کشور های آمریکای جنوبی و کشورهایی نظیر کوبا گسترش دهد و به گردشگران ایرانی خدمات قابل قبولی ارائه کند.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *