ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

گفتگوی اختصاصی مدیر روابط عمومی هلدینگ “نیلگام” با توریسم اینترنشنال

مسئول روابط عمومی و امور مشتریان هلدینگ “نیلگام” در گفتگوی اختصاصی با توریسم‌اینترنشنال توضیحاتی در رابطه با هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و رویکرد این مجموعه با محوریت صنعت گردشگری ارائه کرد.

“پرهام اصغریان” عنوان کرد: هلدینگ خدمات مسافرتی و موسسه مهاجرتی نیلگام از سال ۱۳۸۵ فعالیت حرفه ای خود را در حوزه توریسم و دریافت ویزاهای کانادا، شینگن، آمریکا، انگلستان، استرالیا و …آغاز کرده است و با حدود ۲۰۰۰ آژانس دیگر در حال همکاری است. این هلدینگ تاکنون با حدود ۳۶۰ هزار متقاضی در حوزه پیکاپ ویزا در کشور های مختلف و حوزه های دیگر مهاجرتی و توریستی در ارتباط بوده است.

وی در رابطه با این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: هلدینگ نیلگام برای بار دوم است که در نمایشگاه گردشگری تهران حضور دارد و در هر دو سال استقبال خوبی از مجموعه صورت گرفته است و نهایت تلاش انجام شده است تا غرفه هلدینگ در مکان های پربازدید نمایشگاه برپا شود تا بازدید های هرچه بیشتری از غرفه صورت بگیرد. در روز دوم نمایشگاه نسبت به روز افتتاحیه بازدید های بیشتری از غرفه انجام شده است و علاوه بر آن تفاهم‌نامه های زیادی در حوزه‌های بانکی و در همکاری با بخش های دولتی و خصوصی حاصل شده است. در طی این دو روز حدودا ۱۲۰ مشاوره و ارائه خدمات مختلف به بازدیدکنندگان صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم در روز های دیگر به بازدیدکنندگان بیشتری خدمات‌رسانی کنیم.

اصغریان افزود: در این دوره از نمایشگاه به واسطه همکاری با شرکت های دیگر از نظر رزرو غرفه و غرفه سازی با مشکل خاصی مواجه نبودیم و تنها چالش موجود اجاره یک غرفه مناسب در یکی از بهترین لوکیشن های نمایشگاه بوده است تا بتوانیم بازدیدکنندگان بیشتری را به غرفه جذب کنیم.

وی از مسئولان برگزاری نمایشگاه بابت مسائل فنی و مکان غرفه و تبلیغات گسترده قدردانی کرد.

اصغریان در بخشی از صحبت‌هایش عنوان کرد: نمایشگاه گردشگری تهران نسبت به دیگر نمایشگاه هایی که در طول سال برگزار می‌شوند بیشترین میزان باردیدکننده را دارد و این موضوع اتفاق مبارکی است. هدف بزرگ مجموعه نیلگام جلب حداکثری رضایت مشتریان و متقاضیان است و همیشه در تلاش بوده‌ایم تا بهترین و حرفه ای ترین خدمات را به مشتریان خود در مراحل مختلف ارائه کنیم.

اضغریان در پایان افزود: هلدینگ نیلگام به تازگی در حال تکمیل دو استارتاپ جدید به نام های “ویزاتو” و ” پلتفرم ارزیابی هوشمند نیلگام”  می‌باشد. مشتریان می‌توانند از طریق اپلیکیشن “ویزاتو” به صورت صفر تا صد، روند دریافت ویزای آنلاین را طی کنند و همچنین از طریق پلتفرم ارزیابی هوشمند نیلگام که بر پایه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، خود را ارزیابی کرده و بهترین مقاصد را برای سفر خود انتخاب و ارزیابی از وضعیت خود در این رابطه داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *