د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

گفتگوی نایب رئیس هیئت مدیره آژانس هواپیمایی و گردشگری “موج زمزم” با توریسم اینترنشنال

نایب رئیس هیئت مدیره آژانس هواپیمایی و گردشگری “موج زمزم” در مصاحبه با توریسم اینترنشنال گفت: مسئولان برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران همکاری زیادی با ما نداشتند و این منجر به بروز مشکلات زیادی برای شرکت در نمایشگاه شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، احمد صدرایی اظهار کرد: دو روز ابتدایی نمایشگاه با توجه به تبلیغات ناکافی سازمان های مربوطه مورد استقبال مردم قرار نگرفت اما در روز سوم میزان بازدیدکنندگان افزایش چشمگیری داشت و امیدواریم بتوانیم در طول نمایشگاه خدمات خوبی را به مردم و بازدیدکنندگان غرفه ارائه کنیم.

وی عنوان کرد: امسال بالا بودن هزینه های اجاره و برپا کردن غرفه و نبود فضای کافی برای ارائه خدمات از عمده مشکلاتی بودند که ما و همکارانمان در این دوره درگیر آن بودیم.متاسفانه با اینکه مجموعه ما در پنج دوره از نمایشگاه های گردشگری تهران حضور فعال داشتیم مسئولان برگزاری نمایشگاه در این مدت از لحاظ مالی و دیگر موارد همکاری خوبی با ما نداشتند و این موضوعات سختی های مجموعه ما را در این دوره از نمایشگاه دوچندان کرده است.

او در پایان تصریح کرد: کسب و کار مجموعه ما از یک سال پیش رشد و رونق بسیار زیادی داشته است و تمرکز ما بر ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان و مخاطبانمان است. آژانس هواپیمایی مسافرتی موج زمزم ۲۳ سال فعالیت حرفه‌ای در این صنف داشته است و به واسطه قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه رتبه برتر فروش بلیط هواپیما را در کل کشور را در کارنامه خود به ثبت رساندیم.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *