ش٫ اردیبهشت ۸ام, ۱۴۰۳

گفتگوی توریسم اینترنشنال با یک فعال حوزه گردشگری در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

یک فعال ایرانگردی و جهانگردی استان خراسان شمالی در مصاحبه با خبرنگار توریسم اینترنشنال گفت: در نمایشگاه امسال همه استان ها بصورت جدی درحال معرفی جاذبه های خود هستند و بخش های خصوصی عملکرد مناسبی از خود نشان دادند.

به گزارش توریسم اینترنشنال؛ مصطفی عبدل‌آبادی عنوان کرد: امروزه گردشگری خراسان شمال با مشکل معرفی مواجه است و ما در این دوره از نمایشگاه تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا جاذبه های گردشگری بکر و بی‌نظیر خراسان شمالی را هم سطح سایر استان ها معرفی کرده و با معرفی جاذبه های استان به بازدیدکنندگان گردشگران بیشتری را ترغیب به سفر به این استان کنیم.

 

وی تصریح کرد: خراسان شمال از آنجا که دارای آب و هوای چهارفصل است و دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری انبوه می‌باشد و ما علاوه بر این جاذبه ها در تلاشیم تا مردم را با طبیعت زیبای استان نیز آشنا کنیم.

وی در ادامه اطهار کرد: رشد گردشگری استان تاکنون خنثی بوده است اما کلیه فعالان گردشگری استان در تلاشند تا رونق را به صنعت گردشگری استان بیاورند که این امر تنها با معرفی مناسب جاذبه های استان امکان‌پذیر است. مسئله دیگر گردشگری استان مسئله مالی است که نیازمند حمایت سازمان های گوناگون و بخش خصوصی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *