ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

شعار سمنان در نوروز ۱۴۰۱: سمنان مهد تاریخ و عرفان

 همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز ۱۴۰۱ شعار «سمنان؛ مهد تاریخ و عرفان» با هدف معرفی و برندسازی استان سمنان به عنوان مقصد سفر مسافران نوروزی انتخاب شد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: برای ترویج اقتصاد گردشگری و در راستای اجرای طرح نوروزی، شعار ویژه خدمات سفرهای نوروزی استان «استان سمنان مهد تاریخ و عرفان» انتخاب شد.

امیر کرم زاده  با بیان اینکه شعار «استان سمنان مهد تاریخ و عرفان» به عنوان شعار گردشگری استان در سال جدید انتخاب شد، ابراز کرد: کمیته داخلی اداره‌ کل میراث فرهنگی استان سمنان از بین پیشنهادات عمومی مردمی این شعار را برای گردشگری نوروز پیش رو برگزیده است.

وی با بیان اینکه این شعار در راستای ترویج و توسعه گردشگری و ایجاد رغبت بین مردم و زائران رضوی در راستای افزایش ماندگاری در شهرها و روستاهای استان سمنان انتخاب شده است، افزود: گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از مزیت های ویژه اقتصادی در ایام نوروز محسوب می شوند که برنامه های خوبی برای بهره برداری از آن اجرا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان از برپایی ۱۴۴ غرفه در قالب ۱۴ نمایشگاه در استان خبر داد و گفت: این این غرفه ها صنایع دستی و محصولات تولیدی استان سمنان عرضه خواهد شد.

کرم زاده با بیان اینکه یکی از اهداف این بازارچه ها در کنار مسائل اقتصادی، افزایش ماندگاری مسافران و کاهش مخاطرات و حوادث جاده ای بر اثر خستگی رانندگان است، بیان داشت: استان سمنان مهد تاریخ و عرفان و ظرفیت های عظیم گردشگری است.

وی در پاسخ به سوالی درباره شعار گردشگری نوروز ۱۴۰۱ همچنین توضیح داد: این شعار با هدف معرفی و برندسازی استان سمنان به عنوان مقصد سفر انتخاب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت‌های مهم و متنوع استان سمنان در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و تاریخی، در نظر است هر ساله شعار جدیدی برای معرفی ظرفیت‌های استان اعلام شود.

1 دیدگاه برای “شعار سمنان در نوروز ۱۴۰۱: سمنان مهد تاریخ و عرفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *