چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

آشنایی با هنرمندان حوزه صنایع دستی: رودوزی سنتی

به گزارش توریسم اینترنشنال، من زینب خوشبخت از استان هرمزگان هستم رشته کاری من در حوزه صنایع دستی مربوط به رودوزی های سنتی می شود.

نزدیک به ۱۵ سال است که سابقه فعالیت در رشته رودوزی صنایع دستی را دارم. و برای حفظ هنر و فرهنگ و سنت های استان خودم وارد این حوزه شده ام ضمن اینکه تاکنون در نمایشگاه های استان های مختلف شرکت کرده و آثار هنری ام را به نمایش عموم مردم گذاشته ام.

من در حوزه کاری خودم رودوزی های سنتی به سبک زینتی، پوشاک، اکسسوری هایی مانند گیره سر، برقع، دستبند، پابند را ارائه می کنم و البته بیشترین بخشی که در آن فعالیت می کنم مربوط به حوزه پوشاک زنانه است.

 متریالی که برای تولید محصولات سنتی ما به کار رفته همگی از پارچه های سنتی و یراق های سنتی استان خودمان است و همه تولیداتمان هم الهام گرفته از فرهنگ شهرهای مختلف این استان ایران است.

مزیت کار ما این است که قیمتی که به مصرف کننده ارائه می دهیم، همان قیمت عرضه محصول مان است و سود چندانی بر روی کارهایمان لحاظ نمی کنیم.

قیمت تمام پیراهن های زنانه ما از ۳۰۰ هزار تومان شروع شده و بسته به میزان کار دستی که روی آنها انجام شده افزایش پیدا می کند.

فعالیت ما بیشتر آنلاین است و به سراسر شهرهای ایران هم ارسال داریم.

اگر بخواهید با نحوه سفارش محصولات ما آشنا شوید باید به شما بگویم که اول از همه محصولات دوخته و رودوزی شده خود ما را در پیج اینستا ببینید. اگر مدل و سبک محصولات ارائه شده را پسندیدید از همان محصولات سفارش خود را ثبت کنید اگر هم ایده جدیدی داشته باشید ما از ایده شما استقبال کرده و همان مدلی که مد نظرتان هست را برایتان طراحی و آماده می کنیم.

سفارشات ما یک هفته الی ۱۰ روز از طریق پست به شما تحویل داده می شود. به عنوان یک کارآفرین حوزه صنایع دستی از شما می خواهم با حمایت بیشتر از هنرهای سنتی در حفظ و احیای فرهنگ سنتی کشورمان تاثیر گذار باشید و این فرهنگ را به فرزندان خودتان هم منتقل کنید.

شماره تماس: ۰۹۰۱۳۵۴۴۶۸۳

پیج اینستاگرام:Julia_kh3155

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *