د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

گفتگوی اختصاصی مدیر مارکتینگ و روابط عمومی علاالدین تراول با توریسم اینترنشنال

مدیر مارکتینگ و روابط عمومی علاالدین تراول هزینه‌های شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران را گران توصیف کرد.

به گزارش توریسم اینترنشنال، حمیده افتخار منش، مدیر مارکتینگ و روابط عمومی علاالدین تراول در جریان برگزاری هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در باب حضور در این نمایشگاه عنوان کرد:  ما هر سال در این نمایشگاه حضور داریم و سعی می کنیم حضورمان پررنگ باشد از این رو بهترین طراحی و غرفه سازی را انجام داده و همانطور که مستحضر هستید، غرفه ما جز یکی از بهترین غرفه‌های نمایشگاه گردشگری محسوب می‌شود.

افتخار منش، نمایشگاه گردشگری را فرصت خوبی برای شرکت علاالدین تراول عنوان کرده و اظهار داشت: نمایشگاه گردشگری یک نمایش قدرت و مانور تبلیغاتی برای فعالان عرصه گردشگری است. این دوره از نمایشگاه به نسبت سال قبل خلوت‌تر است و تعرفه‌های بالایی که برای گرفتن غرفه باید پرداخت می شد، خیلی هزینه های شرکت ما در نمایشگاه را افزایش داده است. با این حال، ما در تمامی دوره هایی که شرکت کرده ایم، دستاوردهای مورد انتظار خود را به دست آورده ایم.

وی در ادامه عنوان کرد: اینطور نیست که ما بخواهیم از نمایشگاه برداشت خاصی کنیم، به این خاطر که نمایشگاه جایی برای دید و بازدید است و شاید بتوان عنوان کرد، جایی برای قدرت نمایی فعالان حوزه گردشگری محسوب می‌شود. فعالان این حوزه که صاحب سبک و برند خاصی هستند، در نمایشگاه برای اعلام حضور خود غرفه زده و هر یک از این غرفه‌ها مشتریان خاص خود را برای دید و بازدید دارند.

افتخار منش در توضیح مخاطبان اصلی شرکت علاالدین تراول هم به این موضوع اشاره کرد: یک سری از مشتریان ما شرکت‌ها هستند و ما شاید بتوانیم حدود ۲۰ درصد از آنهایی که کارشان کثیرالسفر است در نمایشگاه جذب غرفه خودمان کنیم با این حال، بخش عمده مخاطبان ما در نمایشگاه بیشتر جهت دید و بازدید حضور دارند.

وی در توضیح کیفیت برگزاری نمایشگاه نیز عنوان کرد: امسال یک مقدار شرایط برای فعالان این حوزه سخت تر شده است، اگر بخواهیم طبق تورم پیش رویم، شاید هزینه‌ای که برای غرفه، خدمات و زمین نمایشگاه استفاده کردیم، می توانست ۲۰ درصد به نسبت سال قبل بیشتر باشد، اما اکنون هزینه‌های حضورمان از صددرصد هم بیشتر شده است. حتی می‌توان عنوان کرد که هزینه‌های این حوزه افزایش ۱۲۰ درصدی داشته است، ضمن اینکه هزینه های غرفه سازی نمایشگاه هم به نسبت سال قبل بسیار زیاد بوده است. با این حال، از آنجایی که صنف ما کمتر دیده می شود در چنین مواقعی مجبوریم تحت هر شرایطی اعلام حضور کرده و بگوییم که پای کار هستیم.

افتخار منش در باب فعالیت‌های علاالدین تراول در دوران پس از کرونا هم اینطور گفت: پس از پایان پاندمی کرونا، شرایط فعالیت برای ما بهتر شده است و با شروع سال ۱۴۰۰ توانستیم هم جذب تاجران و هم شرکت‌ها را داشته باشیم. اکنون که در پایان سال ۱۴۰۲ هستیم، شرکای زیادی به ما پیوسته اند و هنوز هم وضعیتمان در حال بهتر شدن و رونق پیدا کردن است.

وی وجه تمایز علاالدین تراول با سایر آژانس‌های مسافرتی را اینطور عنوان کرد: بهترین چیزی که ما را از آژانس های هواپیمایی متمایز می‌کند، نه قیمت است نه اقدامات خاص دیگری است که اکثر آژانس‌ها انجام می‌دهند.  آنچه که ما را متمایز می کند، پشتیبانی خدمات خوبی است که ارائه می دهیم.شما می‌توانید ارائه سبد محصول کامل و صفر تا صد خدمات گردشگری و سفر را از علاالدین تراول بخواهید.

وی در پایان نیز عنوان کرد: اگر کسی سفرهای زیادی انجام می‌دهد و دنبال سفرهای راحت است و پشتیبانی ۲۴ ساعته در سفر را دنبال می کند، می تواند علاالدین تراول را انتخاب کند. ما به عنوان یک آژانس وی آی پی کار در بازار شناخته شده‌ایم  و افرادی که به دنبال یک سفر فوق العاده لاکچری هستند، علالدین تراول را به آنها پیشنهاد می کنیم.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *