س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳

آشنایی با هنرمندان حوزه صنایع دستی: چرم دوزی

به گزارش توریسم اینترنشنال، من عالیه سلیمانی هستم و سالهاست در حوزه چرم دوزی در شهر بیرجند مشغول به فعالیت هستم.
محصولات من با عنوان چرم سلیمانی به مشتریان عرضه می شود و اگرچه حدود ۵ سال است که در این حوزه فعالیت دارم با این حال بیش از یک سال است که فعالیت خود را به صورت حرفه ای در این حوزه ادامه می دهم.

محصولات چرم ما شامل جای ایرپاد، کیف های مختلف دستی، زنانه، مردانه، مسافرتی و ساک های مسافرتی است. ما در بخش تولید محصولاتمان تیم بسیار حرفه ای داریم که بسیار مجهز عمل می کنند. مشتریان ما می توانند طرح کارهایی را که قصد خریدشان را دارند، برای ما فرستاده تا ما مطابق سلیقه آنها کارشان را طراحی و تولید کنیم.

گاردهای گوشی ما به همراه کیف های دوشی چرمی که تولید می کنیم، بسیار پر سفارش بوده است. در بخش سفارش کیف های دوشی شما هر رنگ چرمی را که بخواهید می توانید با هر طرح و مدلی که مد نظرتان است، سفارش دهید.

کارهای چرم ما همگی از نوع چرم درجه یک است و شما می توانید انواع مختلف کارهای چرمی که در بازار وجود دارد را سفارش دهید. یک نکته بسیار مهم اینکه کارهایی که برای علاقه مندان به محصولات چرمی انجام می دهیم، اگر برای مشتریان مان پرهزینه باشد، اما طرح و مدل کار را دوست داشته باشند، ما می توانیم همان کارها را با نوعی از چرم های مصنوعی و صنعتی و با هزینه کمتری برایشان انجام دهیم.

اگر علاقه مند به استفاده از محصولات چرم هستید، می توانید این محصولات را با بهترین کیفیت سفارش دهید. شما می توانید از طریق واتساپ، سروش، اینستاگرام با من در ارتباط باشید و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید. زمان سفارش محصولات چرم سلیمانی تا زمانی که محصول به دست شما برسد یک هفته الی ۱۰ روز زمان می برد. تمام کارها با پست ارسال می شود و شما باید پیش از تحویل کالا، یک مقدار از قیمت کل محصول را به عنوان بیعانه پرداخت کنید.

گاردهای تلفن همراه ما از ۲۷۰ هزار تومان شروع می شود.

جای ایرپادهای تلفن همراه ما از ۷۰ هزار تومان شروع می شود.

کیف های دیپلمات ما هم از ۲ میلیون تومان به بالا آغاز می شود.

 

پیج اینستاگرام: Soleimani.charm

شماره تلفن: ۰۹۱۵۶۵۹۷۷۵۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *