ج٫ اردیبهشت ۷ام, ۱۴۰۳

آشنایی با هنرمندان حوزه صنایع دستی: کار با صدف دریایی

به گزارش توریسم اینترنشنال، من معصومه امام حسنی هستم، صنعتگر رشته صنایع دریایی از استان بوشهر.

حدود ۲۱ سال در حوزه صنایع دستی فعالیت می کنم و کارم بیشتر تراش و برش صدف است.

در حرفه من انواع زیور آلات، انواع تابلوهای تزئینی و بسیار زیبا با انواع مختلف صدف های عمق دریا کار می شوند و در همه این کارها، صدف هایی که استفاده می کنم، رنگ طبیعی خودشان را دارند.

بیشتر محصولات تولید شده ما شامل گردنبند، گوشواره، نیم ست های صدفی و محصولاتی است که به دکور و تزئین منزل مربوط می شود. همه کسانی که مشتریان من هستند، به این کار علاقه مند هستند و استقبال خوبی از محصولات تولیدی ما می شود.

ما متناسب با دیزاین منزل مشتریان می توانیم تابلوهای صدفی با طرح ها و نقش های مختلفی به آنها ارائه دهیم .

اگر در مورد قیمت کارهای تولید شده ما می پرسید باید به شما بگویم که محدوده قیمتی محصولات من بسیار متنوع است و از مبلغ ۳۵ هزار تومان شروع شده و تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هم ادامه دارد و شما با هر بودجه ای که دارید می توانید از ما خرید کنید.

اگر بخواهم جزئیات کامل قیمت محصولاتم را برایتان بگویم، باید بدانید محصولات تولیدی مربوط به بخش تابلوهای دکوراتیو من از ۴ میلیون تومان شروع شده و بسته به اینکه چه میزان روی آنها کار شده است تا ۷۰ میلیون تومان هم ارزش دارد.

به طور کلی افزایش قیمت ما بستگی به نوع و تعداد صدف هایی دارد که در کار استفاده می کنیم. صدف هایی که برای تولید محصولات زیورآلات و تزئینی من استفاده می شود، تحت تاثیر کیفیتی که دارد از کیلیویی ۱۰۰ هزار تومان شروع شده تا ۲ میلیون هم ادامه دارد. حتی بعضی از صدف هایی که خریداری می کنیم به ۳ میلیون تومان هم می رسد.

مزیت کار من نسبت به زیورآلات مدرن و متنوع دیگر این است که در کار من «از هیچ همه چیز» ساخته می شود و من از یک صدف مرده و بی جان یک کالای با ارزش جان دار درست می کنم.

علم این موضوع را ثابت کرده است که صدف ها سرشار از انرژی هستند و به تمام چاکراهای بدن راه دارند. استفاده از آنها حس خاصی داشته و زمانی که شما آنها را استفاده می کنید متوجه این موضوع و آرامشی که از صدف ها می گیرید، می شوید.

بازار فروش من تنها ایران نیست و در نمایشگاه های خارج از ایران هم شرکت می کنم. من محصولاتم را به عمان، ایتالیا، هلند برده ام و مردم این کشورها استقبال خوبی از محصولاتم کرده اند.

اگر قصد سفارش از محصولات ما را دارید باید به شما بگویم که نحوه فروش ما به سراسر کشور است و به محض سفارش محصول شما می توانید محصول مورد نظر خود را سه روز بعد تحویل بگیرید.

آدرس پیج اینستای من برای آشنایی با محصولاتی که تولید می کنم به همراه شماره تماس برای سفارش  اطلاع از قیمت های محصولات گذاشته شده است:

 

شماره تماس: ۰۹۳۰۳۸۹۷۵۹۵

پیج اینستا: sadaf_hasani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *